vineri, 1 martie 2013

Ta daaaaa! These are my true loves ;) take a good look!

Neah! Neah! Neah! N-am avut sedinta foto! Pur si simplu au ele asa un simt dezvoltat cand trebuie sa stea cuminti. Aaaaaa si asta nu e o chestiune general valabila...termenul 'a latra' este exclus din capitolul 'cumintenie' ;))

Btw! M-am tinut de cuvant, sa zic asa. Am adresat prietenului meu cel mai fidel pe nume Gugal o intrebare de genul "cum transform o poza in Photoshop?" si iaca am parcurs vreo 2 pasi de bebe mic. Dupa mine, o sa am mai mult succes decat pozele iubaretilor pomenite mai jos cu tot cu declaratiile (insipide, inodore, incolore) de dragoste ;)) Urmatorul pas e sa-mi achizitionez un aparat foto si iaca incet-incet imi mai descopar o pasiune.

Cat despre pozele asa-numitelor mele 'prune' (deh, tre sa alint cumva animalutele astea, don't ask why), tare as fi vrut sa mai adaug una, dar m-am oprit cand sa apas butonul cu pricina. Curiosilor, le-o trimit in privat ;))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu