vineri, 1 martie 2013

Bridges

A mai trecut un an peste noi, sau noi prin el. Actually, parca nici n-a fost. Adica imi amintesc exact ce s-a petrecut la cumpana dintre 2008/2009, dar timpul efectiv scurs?? Can't remember exactly what I've done. Anyway, toti avem tendinta (ciudata) de a ne stabili niste prioritati pentru anul care tocmai a inceput: sa devenim mai buni, mai frumosi, mai sanatosi, bla bla. Neah, n-am de gand sa fac asta. 2010-le meu o sa fie plin de clipe traite la maxim; imi doresc zile ca si asta de azi, in care n-o sa ma dau jos din pat pentru ca imi trag cu ochiul vasele din chiuveta sau pentru ca pe parchet au ramas urme de labute cum mi s-au plimbat odorurile prin ploaie ;)) (asta doar in weekend, unfortunatelly); o sa citesc toate tampeniile; o sa ma amuz pe seama altora in timp ce o sa incerc sa nu le repet greselile; o sa dansez mai mult (in casa, spre disperarea unora); o sa creez mai mult pentru ca actul creatiei sta la baza existentei noastre; o sa visez mai mult & o sa incerc sa-mi satisfac toate capriciile; o sa-mi fac relatii noi si o sa sterg cu buretele trecutul care ma tine in loc. Dorinte materiale nu am pentru ca sta in firea noastra sa nu fim niciodata multumiti cu ce reusim sa dobandim pana la un moment dat. Asta ar fi evolutia, in opinia unora.
Eh, eu cred ca ajunge cat am "bolborosit" pentru prima zi din an :p
Happy New Year!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu