vineri, 1 martie 2013

Gata!

M-am hotarat! Sunt atat de revoltata pe intreg sistemul incat am luat decizia sa pun in practica o mica idee care ne-a venit (mie si lui Bogdi) in masina pe ruta Dej-Cluj...deh...sunt 6o km, aproximativ una bucata ora, deci, timp pentru idei indraznete - suficient. Cu riscul de a ma repeta: prinde bine naveta, uneori.

Dupa cum spuneam, intr-una din zile am luat in mana un pix si o bucata de hartie (Bogdi conducea, contribuia doar cu idei ;)) ) si am asternut (negru pe alb) nemultumirile noastre legate de viata de zi cu zi. Incepand cu job-ul si culminand cu evolutia noastra ca indivizi pe scara sociala, am insirat o gramada de nemultumiri (nu neaparat comune amandurora). Bun! Pana aici nimic special. Urmatorul pas era sa facem o serie de (muuuuuulti) fluturasi (din aia de care impart studentii pe strada in fata la Sora :D ) si sa le dam drumul intr-un moment propice al zilei, de pe cel mai inalt bloc din Dej/Cluj. Bineinteles, totul a ramas la stadiul de proiect, dar....niciodata nu-i tarziu, right? :D Aaaaa, evident ca daca mi-o ia cineva inainte nu o sa recunosc nimic in fata autoritatilor. :))
Glumesc!

Pentru a putea merge mai departe, need help. Astept o lista a fiecaruia ( de parca atatia mi-ar urmari blog-ul ;)) ) cu tot ce va framanta in momentul de fata.

Indicii??
Dau eu cateva:
Pt o lume ideala, vreau:
1. job cu program 9-15 sau chiar flexibil, eventual acasa ;))
2. remuneratie in raport cu munca prestata (maaaaaaare);
3. transport comun gratuit ( nu cer imposibilul, in America este :D );
4. facultati doar gratuite;
5. servicii medicale private - platite doar in cazul obtinerii rezultatelor scontate;
6. mai multe tichete de masa;
7. discount-uri la shopping ;))

etc etc etc

O sa mai adaug pe masura ce mi se pune in functiune motorasul ;))


Idei??







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu