vineri, 1 martie 2013

Rasaritul la Mediterana

Dap, ne-am trezit cu noaptea in cap, cu o falca-n cer & cu una-n pamant (cel putin eu), dar trebuia s-o facem si pe asta. Ajunsi pe plaja, eram doar noi si masinaria ce nivela pietrisul. Bezna totala! Si culmea, am avut ce astepta, doar ne-am grabit, sa nu cumva sa ratam evenimentul. Nu ca nu am mai fi avut ocazia in alta zi, dar nu aveam intentia nici din greseala sa mai pierd un somn de dimineata. Rezultatul il poti urmari mai jos. Ora este relevanta doar daca scazi un ceas din ora afisata..pai, era aparat foto din Romania ;))



Concluzia? A meritat "efortul", am vazut in sfarsit primul rasarit la mare, in ciuda tremuratului & motaitului la fata locului. Ca o recompensa pentru noi insine, am tras un somn bun pe plaja, cu marea spargandu-si valurile la urechiusele noastre ;))











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu