vineri, 1 martie 2013

Happiness.....in 2 words

Honestly, nu vreau s-o dau in filosofie, mi-au luat-o multi inainte, dar mi-am pus intrebarea de n ori ce este fericirea pentru mine. N-am gasit raspunsul ferm niciodata. Though.... uite aici cateva imprejurari in care simt o energie pozitiva care-mi inunda organismul :
- cand ajung acasa dupa o zi istovitoare de munca+120 km la bord & prunele plang de fericire ca in sfarsit o sa le mangai pe burtica ;))
- cand primesc un biju de la Leti :)
- cand strabat drumul spre casa (à pied) cu castile in urechi & o melodie preferata imi pipaie timpanul;
- cand ma trezesc dimineata & realizez ca am mai apucat o zi de care sa ma bucur cu ultima celula;
- cand imi zambeste mami in vis :)
- cand primesc un semn (oricat de nesemnificativ) de la cineva cu care nu am vorbit de o buna bucata de vreme & inca se gandeste la mine;
- cand vine toamna & pot urmari nuantele de maro & griuri perfecte in frunzele care cad;
- cand Paul da dovada de energie suficienta pentru a mai finaliza o lucrare de care oricum el nu este multumit ;))
- cand vorbesc cu tati la telefon & imi spune ca ma iubeste :)
- cand dansez o noapte intreaga & lumea se uita dubios la mine (nu degeaba mi se spune Duracell);
- cand imi dau seama ca sunt inconjurata de prieteni adevarati care ma incurajeaza in orice tampenie;
- cand imi pregateste cineva ceva bun de mancare (gen Ibi mama/Toia);
- cand gatesc ceva bun & sunt apreciata ;))
- cand reusesc sa deslusesc versurile unui cantec & incerc sa patrund in mintea autorului;
- cand termin de citit o carte al carei final il asteptam cu sufletul la gura;
- cand invat ceva nou....


Dar pentru tine?? Ce este fericirea? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu