vineri, 1 martie 2013

Let's read!!

Incepand cu saptamana asta, ziarul Adevarul a initiat inca o campanie de "cultivare" a poporului prin elaborarea unei colectii a celor mai renumiti pictori. Cataloagele apar saptamanal, impreuna cu ziarul.
Ieri, am aplicat proverbul "Cine se trezeste de dimineata departe ajunge", am dat iama cu noaptea-n cap la chioscul din fata fabricii & am achizitionat si eu cartulia. Nu cred ca trecusera 60 de minute & stocul se epuizase. In ce ma priveste, vreau sa cred ca suntem un popor mult prea sarac pentru a mai investi bani in carti & ca inca suntem posesorii setei de cunoastere. Drept marturie stau antecedentele cu celelalte colectii care au trecut mai ceva ca painea calda. Si inca mai vreau sa cred ca nu se cumpara cartuliile doar pentru a epata, pentru a beneficia de o biblioteca personala cu design deosebit. Eh, ca nu e chiar asa cum vreau eu sa cred e partea a doua.

In sfarsit, merita!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu