vineri, 1 martie 2013

Dulapul mirific

Aproximativ in urma cu un an de zile incepui sa-mi "renovez" apartamentul. Ei, nu pot spune ca am ajuns tare departe in momentul de fata... Ce stiu sigur este ca am aruncat si ce trebuia si ce nu (tipic feminin, am inteles). Bineinteles ca am fost nevoita sa-mi restrang "obiectele de cult" pe o arie mult mai mica fata de cea initiala. Bun! Am inghesuit prin dulapurile din sufragerie cum am putut exact ce tineam in 2 camere (eu si Paul), plus ce aveam acolo dinainte. Unul dintre dulapioarele mele a ajuns sa fie fantasmagoric. De fiecare data cand eram in cautarea vreunui obiect, ghici unde-l gaseam? In ..dulap acolo jos. Si asta nu pentru ca nu as avea mai multe dulapuri.."acolo jos", ci pentru ca acesta este "dulapul", articulat cu articolul hotarat "l", unicat, intr-un fel sau altul. O adunare generala salasluieste acolo inclusiv azi. Cand Paul cauta ceva ("Andree, unde este X? In dulap acolo jos?" :)) ), cunoaste raspunsul inaintea intrebarii (retorice). Cred ca si daca le-as intreba pe prune, mi-ar raspunde in aceeasi maniera. ;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu